توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان چهارم ( توسعە واسط گرافیکی )
در این پودمان رویدادهای صفحه کلید و ماوس و کاربرد برخی کنترلهای پیشرفته مرتبط با واسط گرافیکی نظیر کادر محاورهای رنگ و قلم و منو و متدهای کار روی نویسه و رشته در زبان #C را فراخواهید گرفت .
تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی ( پودمان چهارم -حل مسائل ساده )
دوره تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی پودمان چهارم تولید چند رسانه ای شامل 4 جلسه آموزش می باشد که تمام بحث های این پودمان شامل کارگاه ها و فعالیت ها به صورت فیلم آموزشی در ویژوال استودیو آموزش داده می شوند .
توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان سوم ( طراحی واسط گرافیکی )
زبان برنامه نویسی #C با داشتن امکانات وسیع و متنوع برای ایجاد واسط گرافیکی، می تواند برحسب نیازهای کاربر، واسط های گرافیکی مورد انتظار را طراحی کند. در این پودمان معرفی و کار با کنترل های ایجاد واسط گرافیکی کاربر و مدیریت رویدادهای مربوط به آنها را فراخواهید گرفت
توسعه برنامه سازی و پایگاه داده – پودمان دوم ( مدیریت مجموعه داده )
زبان برنامه نویسی#C دارای روشهای متنوعی برای کار با انواع دستورات شرط، تکرار و آرایه است. در این پودمان معرفی و کاربرد انواع ساختار تکرار، آرایه و فنون جستجوی داده ها را فرا خواهید گرفت.